שלום רב,
אתמול היה היום הראשון ללימודי תואר השני שלי למדנו על וזואליזציה של מידע, בקורס "תקשוב, חדשנות ולמידה" מאוד חששתי מהקורס הנ"ל כיוון שאני כלל לא טכנולוגית. חשוב לי לציין כי השיעור של היום הפיג בי מעט את החשש, לקחתי איתי את מה שהמרצה אמרה, שזה אפשרי לא לדעת הכל ואף פעם לא נלמד הכל ושהחשוב הוא לא לפחד לגשת לטכנולוגיה וכדאי לנסות להתמודד איתה.
נהניתי מאוד מהשיעור היום ומהדוגמאות שהמרצה נתנה לנו בכיתה אין לי ספק שאשלב חלק מהדברים שהיא הראתה לנו בשיעור שלי. ראשית אראה למחנכים שאיתי בצוות את הסרטון על הילד שבעזרת האוזניות יכול היה להקריא טקסט מבלי לגמגם. ואשמח ללמוד ולשלב עם התלמידים בשיעורי חינוך את השאלון שעשינו דרך הנייד (האם לצאת להפסקה מוקדמת או להאריך את השיעור ולצאת מוקדם יותר להפסקה) אפילו בתחומים שונים שקשורים לכיתה.
תודה על היום,
ניפגש בשבוע הבא,
עדי לוי
אתמול היה היום הראשון ללימודי תואר השני שלי למדנו על וזואליזציה של מידע, בקורס "תקשוב, חדשנות ולמידה" מאוד חששתי מהקורס הנ"ל כיוון שאני כלל לא טכנולוגית. חשוב לי לציין כי השיעור של היום הפיג בי מעט את החשש, לקחתי איתי את מה שהמרצה אמרה, שזה אפשרי לא לדעת הכל ואף פעם לא נלמד הכל ושהחשוב הוא לא לפחד לגשת לטכנולוגיה וכדאי לנסות להתמודד איתה.
נהניתי מאוד מהשיעור היום ומהדוגמאות שהמרצה נתנה לנו בכיתה אין לי ספק שאשלב חלק מהדברים שהיא הראתה לנו בשיעור שלי. ראשית אראה למחנכים שאיתי בצוות את הסרטון על הילד שבעזרת האוזניות יכול היה להקריא טקסט מבלי לגמגם. ואשמח ללמוד ולשלב עם התלמידים בשיעורי חינוך את השאלון שעשינו דרך הנייד (האם לצאת להפסקה מוקדמת או להאריך את השיעור ולצאת מוקדם יותר להפסקה) אפילו בתחומים שונים שקשורים לכיתה.
תודה על היום,
ניפגש בשבוע הבא,
עדי לוי
תודה עדי על הפוסט המעניין והמפורט. אכן, הכי חשוב לא לחשוש, להתנסות כמה שיותר, ובחון שילוב הטכנולוגיה כחלק משלל הכלים הפדגוגיים האחרים שבארגז הכלים שלך :-) בהצלחה!
השבמחק