ילדים דיגיטליים
ילדים דיגיטליים- בלוג שני
בשיעור האחרון למדנו כי הילדים הם דיגיטליים ולהם קל יותר עם הטכנולוגיה, לעומתם יש את המהגרים הדיגיטליים שהם המבוגרים ולהם קשה יותר עם הטכנולוגיה.
למדתי בשיעור זה, כי האחריות על איכות התכנים היא על המורה, והטכנולוגיה היא רק הכלי.
אנחנו צריכים לבדוק האם אותו כלי מתאים לנו.
קסם לי לראות מה אפשר לעשות עם הטכנולוגיה כשהמרצה הראתה לנו את הסרטון של crayola. ראשית, הראיתי אותו לבתי הקטנה. שנית, אין לי ספק שאשלב סרטונים בדומה לו עם התלמידים. מאוד חשוב להגדיר מהן המטרות המשנה מכלי טכנולוגי שרוצים להשתמש בו, אילו יכולות לימודיות ניתן לחזק אצל התלמיד בעזרת טכנולוגיה זו ומה זה דורש מבעל המקצוע (המורה/הגננת).
תודה עדי לוי
בשיעור האחרון למדנו כי הילדים הם דיגיטליים ולהם קל יותר עם הטכנולוגיה, לעומתם יש את המהגרים הדיגיטליים שהם המבוגרים ולהם קשה יותר עם הטכנולוגיה.
למדתי בשיעור זה, כי האחריות על איכות התכנים היא על המורה, והטכנולוגיה היא רק הכלי.
אנחנו צריכים לבדוק האם אותו כלי מתאים לנו.
קסם לי לראות מה אפשר לעשות עם הטכנולוגיה כשהמרצה הראתה לנו את הסרטון של crayola. ראשית, הראיתי אותו לבתי הקטנה. שנית, אין לי ספק שאשלב סרטונים בדומה לו עם התלמידים. מאוד חשוב להגדיר מהן המטרות המשנה מכלי טכנולוגי שרוצים להשתמש בו, אילו יכולות לימודיות ניתן לחזק אצל התלמיד בעזרת טכנולוגיה זו ומה זה דורש מבעל המקצוע (המורה/הגננת).
תודה עדי לוי
פוסט מצוין, מעניין ומפורט - תודה!
השבמחק